Prošli je mjesec u Poljskoj formirana tzv. „Velika koalicija za jednakost i izbor“ koja se sastoji od preko sedamdeset organizacija i neformalnih skupina, uglavnom feminističkog karaktera. Koalicija će se navodno boriti za prava žena, pogotovo za „sva reproduktivna prava“.

Podsjeća to na osnivanje neformalnog saveza udruga i inicijativa istog ideološkog profila koje su se i u Hrvatskoj okupile u „Platformu 112“, s približno istim brojem liberalno-feminističko-anarhoidnih organizacija.

U sastav novoosnovane tvorevine pretežito ulaze pobornice abortusa i protivnice vladajućeg konzervativnog PiS-a.

U svojim prvim izjavama otkrivaju da ih zanima život prosječne žene kada ona želi izvršiti abortus, ali joj država ili zdravstvene službe ne žele olakšati taj proces.

Iz „Zaklade za jednakost i izbor STER“ tvrde da „PiS od trenutka preuzimanja vlasti provodi projekt potpuno nove desničarsko-nacionalističke države u kojoj nema mjesta ženskim i ljudskim pravima“.

Naglašavanjem riječ „svjedokinje“ postaje nam jasno da se može očekivati „spektakl“ feminističkih postulata zajedno s reformom poljskoga jezika.

S druge strane, naglašavanjem navodnog nacionalizma PiS-a koji se „bori protiv žena“, ukazuje se da započinje borba za mjesto na sceni nakon što je kompromitirani liberalistički „KOD“ („Odbor za obranu demokracije“) počeo uzmicati.

Osnivač udruge, ujedno i čovjek zadužen za glazbeni aranžman na prosvjedima „KOD-a“ Konrad M., suočen je s optužbom za trgovinu ženama.

Pod pojmom „reprodukcija“, uz sve do sada poznate postulate na čelu s abortusom, skriva se i element buduće strategije stotinjak feminističkih i ljevičarskih organizacija.

“Velika koalicija za jednakost i izbor” najavila je stvaranje crne liste ginekologa koji se pozivaju na priziv savjesti.

Ni više ni manje nego upravo feministkinje prijete da će na javnoj listi (tzv. „Crnoj knjizi“) stigmatizirati liječnike koji iz vlastitih uvjerenja ili vjere odbijaju ubijati nerođenu djecu.

Cijela ta priča neodoljivo podsjeća na listu Židova za vrijeme Trećeg Reicha. I tu i tamo je cilj ubojstvo čije je spominjanje danas prisutno u javnom prostoru (a da ironija bude veća, feministkinje se navodno bore protiv nacionalizamaa).

Hoće li se liječnici možda stidjeti toga što ne ubijaju nerođene?

No, tzv. ženski pokreti koji zahtijevaju pravnu slobodu ubijanja uostalom i nerođenih žena, vjerojatno precjenjuju vlastita sredstva za vršenje pritiska.